Модерните спортове през 2015

Обичаш да тренираш, но тренировките във фитнеса понякога доскучават. За това много дами са избрали да ги разнообразят с групови занимания, като аеробика, спининг, пилатес, йога и други. Какви са ползите от тях, кой е най – добрият за нас и кои са най – предпочитаните? Нека да разгледаме част от тях и така ще ви помогнем да изберете този, който според вас ще ви донесе най – добри резултати.

Спининг:

Спинингът е групово занимание, което се изразява в каране на колело в закрито помещение. Не си мислете, че е като при старият велоергометър, всичко да става бавно. Тук инструкторът показва различни съчетания под звуците на специално избрана музика, което продължава 40-50 минути. Започва се със загрявка, следва аеробната част и след това плавно се разгрява. Издръжливостта се подобрява, влияе благоприятно на сърцето, намалява се времето на възстановяване на организма след тренировка и се изгарят телесните мазнини. С 40 минути тренировка се горят около 500 калории.

Пилатес:

Методът е програма от група физически упражнения и разтягане, който укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и прави фигурата по – стройна. Премахват се болките в кръста, а упражненията са ниско интензивни, движенията са плавни и продължителни. Идеален е за всички възрасти, защото натоварването не е голямо.Освен това се включват и упражнения с гири, топки и постелки. За 1 час пилатес, може да изгорите 390 калории.

Зумба:

Фитнес танц, който включва елементи от аеробиката и фитнеса. Включват се движения от самбата, меренгето, салса, хип – хоп и бойни изкуства. Има различни видове зумба. Например „зумба тон” съчетава високо интензивни упражнения за определени части на тялото, като се използват тежести и стикове. Танците натоварват цялото тяло, а за 1 час зумба може да се изгорят около 400 калории.

Аеробика:

Високоинтензивно натоварване, при което се горят калории, тялото се оформя и е изключително забавно. Спортът зарежда с енергия, спомага за изчистването на телесните мазнини и развива мускулите. Има различни видове аеробика, като най – предпочитаната е „степ аеробика”, при която движенията се изгарят на степ. При 1 час аеробика ще изгорите около 400 калории.

Тае бо:

Фитнес система изградена от бойни изкуства и аеробика. Хореографията е серия с бойни удари, ритници и аеробни стъпки на фона на ритмична, мотивираща музика. Спортът е начин за горене на калории, придобиване на сила и издръжливост, баланс и координация. За 1 час тае бо може да се изгорят 450 калории.

Hi low combo:

Комбиниран стил с различен тип хореография и динамично до умерено темпо в първата си част. Раздвижени и разнообразни упражнения за загрявка, предимно в кардио зоната, което обезпечава сърцето и гарантира постепенно въвеждане на тялото в натоварването

Body Pump:

Силово натоварване с помощта на лост и различни тежести. Оформят се основните мускули, тялото става стегнато. Движенията са фитнес насочени.

Total Body workout:

Ниско- до високо-интензивен стил, при който се работи комплексно върху цялото тяло. Името на стила означава точно това. Комбинира работа върху проблемните зони по различни методи и с различни уреди. Трайно гори мазнините.

Yoga:

В този стил се съчетават йогийски асани с упражнения, които натоварват определени мускулни групи. Редуват се стягащи и разтягащи мускулите движения. Цели се без натоварване на сърцето да се постигне горене на мазнини и оформяне на тялото. Нискодинамичен стил, подходящ за хора, които не искат или не трябва да правят кардио тренировка

.

Kangoo Jumps:

Kangoo Jumps са пружиниращи обувки, които намаляват противодействието със земята до 80%, благодарение на патентованата им система за защита IPS. Изпълняват се аеробни движения и скокове, които оформят тялото.

Различните видове спорт, носят различни ползи за здравето и за поддържането на идеална фигура. Тренирането 2-3 седмично носи положителна енергия, издръжливост и тренирано тяло.

 

 



Автор: Снежанка Петрова

Снимки: Интернет

Препоръчани статии

Оставете коментар

0 коментара