Човекът, който направи Jimmy Choo толкова популярна марка

Ако се чудите кой е направил името на Джими Чу толкова популярно, ето че дойде момента да разберете. Това е Тамара Мелън. Тя е бивш президент и съосновател на модния лейбъл за обувки и аксесоари Jimmy Choo.

Взимайки важното решение да вземе заем от баща си в размер на 150 000 паунда, тя създава Jimmy Choo, а компанията е оценена на 500 милиона паунда. Тя основава над 100 магазина в 32 държави по света.

Taмара Мелън е родена в Лондон през 1967г. в семейството на бившия модел Anne Davies и предприемача Tommy Yeardye, а детството си е прекарала в Бевърли Хилс, Швейцария и Лондон. Първите си стъпки в модата прави в списание Mirabella, след което работи в британския Vogue като редактор на рубриката за аксесоари. Именно там тя се запознава с дотогава безизвестния обущар Джими Чу и започват заедно да градят един успешен лейбъл, за който няма жена, която не мечтае да притежава поне един чифт обувки в гардероба си.

Първият бутик на Jimmy Choo отваря през 1996 г. на Motcomb street в Лондон. За приблизително едно десетилетие Чу и Мелън успяват да постигнат този бизнес успех. Двамата работят усилено, и ето че всичко, което Мелън е дала от себе си за марката не остава неоценено. Тя казва, че е имала за цел да направи компанията една от най-ценните и скъпи марки по света, която да завладее сърцата на всички жени. Няма как да не й признаем този успех!

Талантливият обущар се изказва за дизайерката доста красноречиво. Той я смята за изключително работлива и просперираща. Казва, че не може да се оплаче за нищо от нея, а единствено може да й благодари затова че тя е успяла да затвърди името му и да го направи толкова уважаван човек. През 2008г. лейбъла Jimmy Choo печели няколко награди за марка на годината, а Тамара Мелън става част от борда на директорите на Revlon Inc.

Лейбъла си партнира с редица модни марки, една от които е H&M. Заедно с Jimmy Choo създават еднократна модна линия през 2009г, която е на достъпни цени и множество от клиентите им бързо я изкупуват. Другата марка, която си партнира с тях е aвстралийския лейбъл Ugg. "С изключение на Jimmy Choo, Ugg е другата марка обувки, която имам в гардероба си." казва Мелън за Vogue.

Кариерата на Тамара Мелън като креативен директор на марката приключва през 2011г., когато компанията е закупена от Labelux. Въпреки, че тя е едно от скритите лица на модата, кариерата й на дизайнер е успешна и значима. Без нея може би нямаше да знаем за Jimmy Choo. Тя доказва на всички ни, че с много труд и усилия се постига всичко, но нека не забравяме и таланта й, който притежава.

 

 

Автор: Теа Бориславова

Снимки: Интернет

Препоръчани статии

Оставете коментар

0 коментара