H&M разкрива новата колекция Conscious Exclusive за 2018 г.

Колекцията Conscious Exclusive на H&M за 2018 г. съчетава последните иновации в областта на устойчивите материи и модели, вдъхновени от креативния дом на шведските художници Карин и Карл Ларсон, и представлява съвременен израз на красивата изработка и силата на женствеността. За първи път в колекцията се използват два нови устойчиви материала – рециклирано сребро и ECONYL®, който представлява 100% регенерирани найлонови влакна от рибарски мрежи и други найлонови отпадъци. Колекцията Conscious Exclusive за 2018 г. ще се предлага в избрани магазини по света и онлайн на hm.com от 19 април. В България колецията ще откриете в магазин H&M на бул. "Витоша" 6, както и онлайн.

Седмото издание на колекцията H&M Conscious Exclusive включва красиво изработени дамски облекла, бельо, обувки и аксесоари, които балансират между тенденции и непреходност. Тази година освен органичен лен, органичен памук, органична коприна, TENCEL™ и рециклиран полиестер H&M въвежда два нови материала – рециклирано сребро, както и ECONYL® – 100% регенерирани найлонови влакна от рибарски мрежи и други найлонови отпадъци.

Ръчно изработените гоблени и бродерии на Карин, нейната любов към градината и контрастиращите характеристики на стаите в дома й, споделен с артиста Карл Ларспн са основните вдъхновяващи елементи за колекцията Conscious Exclusive за 2018 г. Те са умело пресъздадени от дизайнерския екип на марката в зашеметяващи жакардови материи с флорални десени, абстрактни бродерии и принтове, отразяващи конкретни предмети в къщата.

„Изключително вълнуващо е, че колекцията предлага два нови устойчиви материала. Създадохме великолепна дантела от ECONYL® и красиви бижута от рециклирано сребро, с което продължаваме да разширяваме границите на устойчивата мода. Освен това работата на Карин Ларсон придоби голяма популярност. Нейните стилизирани мотиви, дръзки композиции и начинът на използване на цветовете навсякъде в къщата изпреварват своето време. Тя е била изключително силна жена и бяхме трогнати от нейния дух“.

Ан-Софи Йохансон, творчески консултант в H&M

Няколко модела от колекцията оставят трайно впечатление – такава е дългата бяла рокля без ръкави от ECONYL® с бродерия от органичен памук и дългата зелена жакардова рокля с флорален десен и метални нишки, изработена от рециклиран полиестер. Впечатление оставя и черният жакардов костюм с флорален десен - сако с издължена кройка и скъсен клоширан панталон. Цветовата палитра на колекцията включва нюанси на зелени, бели и черни цветове с нотки на сиво-синьо и розова пудра. Аксесоарите са деликатни, но впечатляващи - бижута от рециклирано сребро с мотиви на лалета; елегантни обувки на нисък ток, изработени от рециклиран сатениран полиестер; красиви шалове от смес с TENCEL™, интересни със своите принтове, както и елегантна чанти-портмоне с мъниста и пайети от изцяло рециклирана пластмаса.

„Впечатлена съм от тази колекция от момента, в който научих за нея – от генералната концепция до самите модели, които са също толкова привлекателни. Модата и устойчивостта вече не са в противоречие и мисля, че повторната употреба и рециклирането са важни инициативи за цялата модна сфера. Наистина е вдъхновяващо да се видят толкова съвременни дрехи и аксесоари, изработени от рециклирани материали“.

Кристи Търлингтън Бърнс

Печатните материали за рекламната кампания на колекцията са заснети от модния фотограф Микаел Янсон. Лица на кампанията са Аамито Лагум, Гиедре Дукаускайте, както и Кристи Търлингтън Бърнс – световноизвестен модел и основател на организацията за здравето на майките „Every Mother Counts“.

 

 

Петя Банкова

Петя Банкова е на 20 години. Учи Книгоиздаване в Софийския университет. Интересува се от изкуството във всичките му форми и много обича да пътува.

Препоръчани статии

Оставете коментар

0 коментара