“Fenty beauty” – или новото поколение на красотата

Когато си на върха на музикалната индустрия, модната ти марка се продава изключително успешно, а самата ти красиш кориците на Vogue по света, ти остава само едно – да превземеш и света на красотата. Или по-конкретно – грима. Още повече – когато името ти е Риана, захващайки се с нещо подобно със сигурност знаеш какво целиш и как да го постигнеш. “Fenty beauty” е козметичната компания на барбадоската певица, която излезе през септември тази година и само за първия си месец на пазара успя да спечели на изпълнителката 72 милиона долара. “Fenty beauty” завладя сърцата на жените и гримьорите по света и провокира създаването на нови тенденции в света на красотата. И не без причина.

Всичко започнало преди около 20 години, когато все още като дете Риана наблюдавала как майка и – Моника – си слага грим пред огледалото: „Първият път, когато сложих грим, бях на 15 и се подготвях за едно състезание в училище. Тогава майка ми ме гримира и след като видях разликата в огледалото, гримът се превърна в страст за мен. Това е моето тайно оръжие – без значение в какво настроение съм, винаги мога да сътворя нещо изключително нежно и неангажиращо или пък да се преобразя изцяло – това е красотата на грима – можеш да си играеш с него както поискаш. В работата ми винаги съм срещала затруднения при гримирането – особено при фон дьо тена – почти никога не може да се намери точно твоят цвят. Всички сме толкова различни и уникални. Точно това целя с марката си – искам всички жени да се чувстват включени – от всяка една раса, религия и етнос. Затова стартирах “Fenty beauty” с 40 цвята фон дьо тен. И тепърва започваме“.

И наистина – козметичната компания на Риана стартира  в над 150 страни в света в магазините на Sephora и Harvey Nichols, както и онлайн на официалния сайт на марката, след 2 години усилена подготовка. В перманентната колекция на “Fenty beauty” може да откриете 40 цвята фон дьо тен, 20 цвята коректори и кремообразни контури, 6 вида прахообразни и 10 кремообразни хайлайтъра, матираща пудра, гланц за устни, червило, както и много принадлежности за нанасяне на грим. Допълнителен плюс – марката не тества върху животни.

„Включвам се на 100 процента в процеса на създаване на продуктите. Искам да чувствам това, което правя, много специално и едновременно забавно. Имам огромната свобода да създавам нещата така, както аз ги виждам и това е единственият начин, по който мога да запазя марката най-близо до себе си. Любимият ми продукт – определено гланцът за устни – никога не остарява. Но всъщност, истината е, че някой от личните ми фаворити все още не са излезли. Тепърва започвам и имам много възможности пред себе си. Обичам предизвикателствата, така че ще продължавам да прекрачвам границите в тази индустрия.

“Fenty beauty” получи добри рецензии от бюти гурутата в Ю Туб, а жените по света споделят искреното си щастие, че най-накрая са успели да намерят своя цвят фон дьо тен. Както каза Риана – всяка една дама трябва да се чувства като част от света на Fenty. 2017-та приключва изключително успешно за барбадоската певица, която вече получи и няколко световни отличия заради успеха на бюти бранда си. Какво още предстои – очакваме да разберем с нетърпение.

 

 

Автор: Денислава Златанова

 

Препоръчани статии

Оставете коментар

0 коментара