Dior Homme - Fall/Winter 2017-2017

За промяната на Bold Fashion на Dior Homme в нова визуална вселена, творческия директор Kris Van Assche назначава британския фотограф  David Sims и стилиста Mauricio Nardi, да представят рекламната кампания зима 2017-2018. Това дава повод на Kris Van Assche да вижда в десет годишното си сътрудничество с Dior Homme, радикална крачка напред за модната къща.

Илюстрирайки многостранния креативен имидж на мъжа в колекцията на Dior Homme, марката издига на преден план, чрез кинематографичен контраст създаден в диптих оформление, новите характери на сезона. Към американския актьор Lucas Hedges и фронтмена на Depeche Mode – Dave Gahan се присъединяват френския модел Dylan Roques и новото белгийско лице Christophe T Kint, като показват една неповторима пресечна точка на творчески таланти от музиката, киното и модата. Обхващайки различни поколения и дисциплини, те участват в еволюцията на стила по начин, който нарушава класицизма на Dior Homme днес.

В един сценарий от линейни елементи на Hardior лента, създадени за модното шоу зима 2017-2018, чрез графичен фон за близък план и пълната дължина на портрети, показват новостите на сезона – раиран костюм с метални вериги и спортни обувки с гумени подметки. Други модели от колекцията се преплитат с елементи на буржоазията от миналото, съчетани с открита младежка енергия, подчертана от подписа на Sims в светлосенки. На тези изображения, подчертано графично е показано съобщението за смелият начин за носене на различни стилове – разнообразни връхни дрехи и широки панталони, както и трикотаж украсен с лозунги, като ,,There will le noise complaints” и ,,They should just let us rave”.

 

Статията подготви: Анна Декова

Препоръчани статии

Оставете коментар

0 коментара